“There is no business like brand business, and without brand business, there is no business at all”

– Jan W Skjølberg

Brandteller, grunnlagt og drevet av Jan Willy Skjølberg, opererer ut fra overbevisningen om at det er merkevaren, og ikke selve bedriften, som skaper konkurransefortrinn og sikrer bærekraftig vekst.

Med over 30 års fartstid i den kreative bransjen har han hatt nøkkelroller som kreativ leder, art director, tekstforfatter, produsent, prosjektleder og konsulent.

Hans karriere spenner over noen av bransjens mest innflytelsesrike byråer, fra globale giganter som McCann, DDB og Rapp Collins til nasjonale ledere som Dinamo, KIND og Minnesota. Han har formet strategier, bygget identiteter og realisert kampanjer for merkevarer på tvers av bransjer og landegrenser.

Jan Willys unike styrke ligger i å lede den kritiske overgangen fra strategi til gjennomføring. Han sørger konsekvent for at strategien forblir synlig, interessant og engasjerende hele veien frem til eiere, ansatte, partnere, konkurrenter og kunder.

I dag bor han i et gammel, rødt hus i Oppegård, sammen med en pensjonert ballerina fra Wales og en datter på seks år. Når tiden tillater det, mellom jobb, fotballtrening for jenter 19, flikking på hus, tomt og en gammel, polsk campingvogn fra 1977, forsøker han å bygge WW2 jagerfly i skala 1:48.

Utmerkelser:

  • Løve i Cannes

  • Max Marketing Mix

  • Echo Awards

  • Retail Award

  • Merket for god design (DOGA).

Juryarbeid

  • Gulltaggen

  • Gullblyanten,

  • MMM

  • Eurobest

Alt i ett fra én leverandør.

Brandteller leverer premium tjenester fra strategi til gjennomføring. Dette eliminerer ditt behov for flere leverandører, noe som reduserer kostnader og tiden du bruker på oppfølging og koordinering.

Mer om tjenester

Ethos


Etter mange års erfaring fra samarbeid med utallige selskaper og kolleger, har det blitt tydelig hva som virkelig betyr noe i alle relasjoner. Også profesjonelle.

Disse grunnleggende verdiene og prinsippene er det som styrer Brandtellers adferd og beslutninger.

Søk frihet, vis mot, fortell sannheten og vær hjelpsom.

Grunnleggende verdier

  • Tilfør verdi i alt du gjør.

  • Alt kan bli bedre, men akkurat nå er det bra nok.

  • Åpen og ærlig, hjelpe hverandre og ha det gøy.

La oss ta en prat